Amnesty Gemeente Renkum zoekt versterking

Amnesty Gemeente Renkum wil haar kernactiviteiten verder ontplooien en zo veel mogelijk informatie over mensenrechten beschikbaar maken. Wij weten dat er in de Gemeente Renkum veel mensen zijn die zich zorgen maken over de kwetsbare positie van mensenrechten activisten in vele landen en dat het belangrijk is om altijd alert te zijn op het overtreden van de rechten van de mens.

Recentelijk hebben wij een enquête gehouden onder mensen die actief zijn als collectanten, schrijvers of vrijwilligers voor Amnesty Oosterbeek. De deelnemers laten zien dat ze informatie voorziening om de mensenrechten problematiek in kaart te brengen erg belangrijk vinden. Ruim de helft van de deelnemers vindt informatievoorziening aan de leden belangrijk.

Het afgelopen jaar hebben wij een nieuw website format ontwikkeld en daar kunt u zien alles wat er in de Gemeente Renkum met betrekking tot Amnesty plaats vindt. Als wij uw email adres hebben dan kunnen wij ook informatie naar u toe sturen en ook kunt u mee doen aan het supersnelle email actie netwerk.

Om onze doelen te kunnen bereiken hebben wij ondersteuning nodig: mensen die bereid zijn om te helpen met activiteiten en om mee denken in het bestuur.

Met name hebben wij behoefte aan actieve ondersteuning in de dorpen Heelsum en Wolfheze.

Bent u geïnteresseerd ?

Neem contact op met: